Od zítřejšího restartu měšce a pokladničky se vysypavají do stejného kontejneru, ve kterém se nacházejí. Takže v případě banky, peníze se vysypají rovnou v bance.
Od zítřejšího restartu bude systémově možné uskutečnit Přestupový Quest vícekrát. Limit levelu pro přechod byl navýšen na 15 level. Pašerák bude vždy chtít o item více, podle počtu již uskutečněných přechodů.
jinak tohle by byla vec ktera by me fakt dost nasrala abych si musel v kalendari pokazdy nastavovat a upozorneni a bezet kazdej mesic (pro jistotu) ke vsem barakum co chci a platit najem a doufat ze jsem na neco nezapomel ci nebude load.
Vyzkousej si tutorial na rebornu :) velice brzy zjistis ze erebornskej je velice easy. Questy ti udelaji vetsinu expu a zbytek nahuntis na hadech za 20 expu
dobyvani mi prislo vzdycky nanic, 20 lidi stoji 20 minut v hidu aby měli kill nebo 2, ideální je max 5 lidí, max v obsu bez itemů, a to s málokdy stane... pak je t trochu o skillu
Potřebuješ 3 od každé barvy, nejrychlejší je, chodit nejbižším plamenem bez ohledu na barvu a teprv u podledních třeba tří hledat. Nejefektivnější je hledat pořád, protože máš bonus až 2x expů, peněz a šance na pytlík.
Nešlo by nastavit, aby se pokladnička vysypávala vždy v kontejneru, ve kterém je, a ne do hlavního batohu? vysypávat pokladničku je takto spousta práce :(
A ty snad vysypáváš pokladničku jinde než u sebe? Je pak jedno jestli se ti to nasype do hlavního baglu nebo podbagliku ne? Pomoci moveitem zlato můžeš přesunout kam potřebuješ.
Tak já mám v bance báglík na goldy, kdybych ji tam měl, pokladničku na 1m, je to 1 klik, teďka ji musím dát k sobě, a asi 7x rozkliknout, dát moveitem, přesunout, navíc jak píšu dole, horší varianta je, když mi to padne pod nohy a pod statik.
Jo já s tím souhlasím a upravím to. Jen prosím příště 2x si to po sobě přečti, jestli píšeš a žádáš o to co opravdu chceš, protože z tvého prvního postu neřešíš problém s vysypavaním kvůli omezené váze a případného padaní na zem, ale vysypávání do konkretního váčku. Uprava by to neměla být složitá, zítra na to kouknu.
Proč tedy si truhličku nevezme k sobe? Banka nemá váhovy limit, proto pokladnička umožní vysypat vše, ale stále banka je bagl na postavě, takže to sypě k němu no. Dalo by se zrušit vysypávání z banky a nebo upravit kontrolu vahy, aby to nepadalo na zem, ale tak jako tak to bude stejné, jako když si ji vezme k sobě a vysypává ji u sebe.
no ono jde o to, že člověk toho zlata moc neunese, ale občas ho má v truhle a potřebuje ho v hotovosti v bance nebo v seku... já už si celkem zvykl na zuřivý vysypávání pokladnic a přesunování kupek zlata tam a zpátky, ale kdyby to šlo v bance vysypat najednou, určitě bych to ocenil :)) dokud to nejde vysypat přímo v bance, samozřejmě si hlídám, abych truhlu vyprazdňoval v batohu, nebo ji vysypu záměrně v bance, aby mi to popadalo pod postavu a mohl jsem sbírat celý obsah ze země :P
jj přesně tak jsem to myslel, jednou jsem myslim od Nuchty dostal 1,2m v pokladničkách a fakt to chvilku zabere, to vysypat; u některých postav je i jedna pokladnička na 2 vysypání, a hlavně kolikrát na to zapomenu, a fakt třeba 3x60k skončí pod nohama a propadne se pod statik, takže si toho třeba ani nevšimnu. Já si je navíc uskladňuju ty goldy vždycky do pokladničky, aby nebylo moc hromádek, a pak přehazuju do šeku.
No cekal jsem odliv hracu, ale necekal jsem, ze tu nikdo nebude. Vim jen o par lidech, co obcas hraji a tot vse. Tak me zajimalo, jak je to skutecne je
Zdravím, měl bych jednu "věcnou" připomínku k standcastu. Nešel by omezit jen na útočná kouzla? Jako třeba když ho člověk zapomene vypnout, zacastí recall a přes obrazovku k němu doběhne drápek, tak je radost se na to bezmocně dívat...To byl jen příklad. Asi kdo to používá, tak ví co působí problémy. Jako pokud chci útočit a ta schopnost mi přidává DMG, pak je vše v pořádku, ale pokud kouzlím cokoliv jiného, od boostu, přes zrcko, zeď, paru, recall atd., tak mi to přijde jako pěkná pruda. Díky
Vse je jen cvik. Mage je hodně dobrej a s energy shieldem se stává ze všech povolání časem i tím, co umírá nejméně v dungu. Nápad mas hezkej, ale musel by to někdo zrealizovat. Poslední rok-dva mi ale přijde, ze GM team nemá kapacity na nějaké změny. Což chápu. Chce to novou krev do teamu. 😎
sub standcast() if uo.getglobal("standcast")=="true" then UO.SetGlobal("standcast","false") uo.msg(".standcast") uo.charprint("self",0x0026,"STANDCAST VYPNUTY") else UO.SetGlobal("standcast","true") uo.msg(".standcast") uo.charprint("self",0x0126,"STANDCAST ZAPNUTY") endif end sub
sub demon() if uo.getglobal("standcast")=="true" then uo.charprint("self",0x0026,"MAS ZAPNUTEJ STAND NECASTI DEMONY VOLE") else UO.WaitTargetObject('self') uo.cast("Summon Daemon") uo.charprint("self",0x0126,"Castim demona") endif end sub
Douprav si takovy jednoduchy script... Pretvor to na ruzne kouzla, na makra hod scripty a vyreseno :D
Tak jasně, to byl jen příklad. Třeba před okem se blbě invisuje. A to je zrovna monstrum, které s kadencí samopalu po -35% HP, člověka za těch pár vteřinek ukouše...nic, zapomeňte na to 😉
což je naprosto správně ale, když už využíváš bonus tak musíš počítat s rizikem. A hlavně to na co si stěžuješ je tvoje chyba že si to nedokáš pohlídat.
Asi mi budeš muset vysvětlit, jaký bonus má třeba standcast+zeď? Vydrží ta zeď snad o něco déle? Nebo si ve standcastu hodim zrcko, co odrazí 2x po sobě? Nebo recalnu místo obvyklých +-8 sec za 4 vteřiny? Jak píše Acies dole, u útočných kouzel je to naprosto v pořádku, do nich ten bonus máš a musíš počítat s tím rizikem. Jako, že se to někomu ve svém volném čase nechce přepisovat ve scriptech, tomu rozumím, ale že se vždy najde někdo kdo to musí shodit, tomu už ne...
nevím co chceš vysvětlovat víc, máš bonus na damage při zapnutém standcastu - riziko umření při kouzlení čehokoliv. Jestli tohle riziko nechceš podstoupit tak standcast nezapínej vůbec. Při castění neútočného kouzla holt standcast nemáš zapínat když ti jak sám k tomu kouzlu žádnej bonus nedá. Místo takovýhle požadavků by ses měl spíš soustředit na to jak docílít abys to nezapomínal vypínat a nebo se smířit (jako třeba já) že jsi trouba kterej to nevypíná a holt budeš umírat...
A proč? Ono už takhle je hůlka nejsložitější povolání, těch věcí co musíš hlídat je spoustu (zdi, chování summonů, životy summonů, svoje životy, zrcka a v neposlední řadě útočit). Takže proč to nemít ještě složitější o tuhle zbytečnost. Třeba takový ranger, ten se v dungu šťourá v nose. Podobně je na tom war a thief. Já se s tebou nechci hádat, nebaví mě to, jen se ti divím, že jsi smířený (a dokonce to sám píšeš), že budeš umírat když to zapomeneš vypnout...
V tomhle máš pravdu, ale mág je taky dík damage a možnostem zdí,silence, summonů taky nejsilnější povolání. Ale prostě není pro každýho hráče. Já o sobě vím že bych ho nedokázal pořádně hrát a proto taky hraju převážně ranga a nebo zloděje, když už je potřeba abych vzal klerika kterej je jednoduchej tak už mi nadávaj jak ho mizerně hraju. Chápu že ti to vadí ten standast ale je to nějaké omezní vůči síle kouzel (a jak ti radí můžeš tomu pomoci úpravou skriptu)
Já bych ocenil, kdyby byl bonus za level bez standu třeba i 0,1%, nebo i 0,05, jen aby s mágem bez standu bylo znat, že není 20 lvl ale 120... ale i podle scriptu to znát není (já mám jen 40 takže u mě vůbec, ale je to demotivační, zádná vize zlepšení)
to co tady dokážeš kolikrát napsat mne fakt nepřestává udivovat. Nevidím důvod proč by to že nedáváš bonus damage za level bez použítí standcastu mělo být demotivační, když máš možnost standcast zapnout a dávat tu damage brutální (zvlášť když dáváš za příklad mága kterej dává ze všech postav vpodstatě nejvetší damage)
Tak třeba pro tohle. Thief žádný riziko nemá, a má po mágovi druhý největší dmg, k tomu je nejodolnější, což se o mágovi vůbec říct nedá. Jinak řečeno, pokud nechcš chcípat na přepady, bonus na dmg nemáš, a to je demotivační, tečka. Přestaň se prosím furt tvářit důležitě a vyjadřovat jak dement (jakože všeci jsou STRAŠNÍ kreténi že něco napsali, a jak MOHLI?), díky.
To tvoje tečka a označování lidí za dementy je úplně komický. Jak můžeš napsat "tečka", když tomu vůbec očividně nerozumíš a plodíš totální hovna, to fakt asi nepochopím. V tomhle vláknu se jako dement vyjadřuješ akorát ty. Já bych ocenil, kdyby ten bonus stáhli akorát tvojí postavě, abych se pak pobavil nad následujícím kvikotem.
a totální hovna tvrdíš, že plodím od doby, co jsem tě nařkl z používání hlídacích scriptů, přičemž já je plodím od začátku serveru 😀 tak žeby potrefená husa?
Ano jestli nechceš používat standcast tak je levelování asi demotivační, otázka kolik takovejch lidí je.
Já se důležitě fakt nesnažím tvářit, možná jsou moje posty vůči lidem co některé zakladní věci nechtějí pochopit útočnější ale rozhodně tak jak post od tebe. JInak co jsem tady slyšel názory na tebe od spousty hráčů, tak se ty tady vyjadřuješ jak dement (a já za poslední dobu jejich názor zastávám). Ale chápu že někteří si to těžko připustí.
Ano, a přesně o tom jsem mluvil, toť vše a není potřeba být hned osobní.
A co se týče druhé části, ano, vyjadřuju, s lidma jako ty, kteří hned útočí, nemám trpělivost, to je jako bych tehdy, když si psal, že nerozumíš tomu, co dw píše o sfeře, psal "lol, jak tomu nemůžeš rozumnět? jak vůbec můžeš používat počítač když nerozumíš základním věcem? omgGg", ale ne, nepsal jsem to. Já zas nechodím dungy, ani mě to moc nelákalo, hraju solo a dívám se na hru z perspektivy solo hráče.
Daleko horší je stejně, když si obs eben itemy natočíš meteory na vdovy, vychytá tě thief 30 level ve veritu a sejme tě na stojáka. Proto nehraju mága bez standu má bonus za level 0, na solo blbý, ale jinak top dmg no. :(
sem měl právě pvp absťák, tak sem původně obíhal... no a pak vidím krásně spawnnutý otčko, říkám si "jéé, zaexpím si", no a vy mi to takto pokazíte 🙁, ale minule sem šel cíleně - weekly mág + weekly na nepřítele opačného realmu, +3 pytlíky, 10 pytlíků za celu sadu, to prostě musíš 😇
ale min jak 50 lidi online a zadny pvp, tak tim to taky neni, sup vseci vypsat, co ste delali, ja jsem treba delal weekly (serpenti) a pak jsem stal afk v dome, predtim sem vybijel vstup snag a zacatek snagu a to je doba pred kterou se loadovalo
Mohl by mi prosím někdo vysvětlit jak funguje "taunt" a "obranný postoj" u wara? Co je k čemu potřeba, jak dlouho to trvá, může se postava hýbat, po jaké době to lze opakovat atd.? Díky
A proč si to neozkousis? Obranný postoj ti sebere čas dmg co dáváš i do dostáváš 🙂. Taunt na tebe logicky vyvolá attack monstra. Obranný postoj ti zvýší i šanci na taunt .