Novinky

Velikonoční event 2024


Opět po roce do Středozemě zavítal Farmář Olda s prosbou o pomoc.

Jako každý rok je pozadu s dodávkou Velikonočních Vajíček pro Velikonočního Zajíčka. Pomozte mu a štědře se Vám odmění.

Vajička lze získat z PvM i z PvP a lze je směnit za zlaťaky, magický itemek nebo tajemnou mapu u Oldy.

Farmáře Oldu naleznete v hlavních městech Minas Tirith a Barad-dur.

Reaguje na klíčová slova např "Ahoj", "Dukaz", "Duvera", "Vymena", "Kurz", "Penize", "Item", "Mapa" a jim podobné.

V případě potřeby zjištění celkového počtu vajíček, které máte právě u sebe, můžete využít příkaz .spoctivejce

Farmář odchází 8.4.2024 ranním restartem, nezapomeňte tedy směnit vaše vajíčka včas.


Vánoce 2023


I do Středozemě zavítaly vánoce.

 

Ve světě se budou objevovat věci a monstra s vánoční tématikou.

 

Z monster nyní padají vánoční baňky.

  • Počet dropnutých baněk je závislý na obtížnosti monstra.
  • Na drop se vztahuje dungeon bonus +20%, stejně jako na zlato či itemky.
  • Výskyt vánočních ozdob přilákal i Vášnivého sběratele, který vám je v určitém poměru vymění za cennosti.
  • Naleznete ho v hlavních měste Barad-dur a Minas Tirith
  • Nejlepší sběratele odmění požehnáním, které vám po dobu eventu navýší zisk veškerých zkušeností až do výše +20%.
  • Počet sesbíraných baněk si můžete nechat zobrazit příkazem .spoctibanky

 Během období Eventu je vyhlášen mír mezi realmy a je tedy povolená i spolupráce a společné absolvování dungeonů.

Event končí ranním restartem 8.1.2023 (cca v 4:00 ráno) nezapomeňte si všechny nasbírané vánoční baňky vyměnit za odměny.


Krvelačnost a Shadow zbraně


 Nová abilita Krvelačnost

  • Povolání: Ranger
  • Funkčnost PvM
  • Body ability:
    • 50+ level = 5 bodů
    • 75+ level = 10 bodů
    • 100+ level = 15 bodů
    • 125+ level = 20 bodů
  • Body v abilitě zvýšují velikost efektu
  • Abilita je pasivní, spustí se ve chvíli, kdy Ranger svým poškozením dorazí monstrum. V tomto případě získá ranger bod krvelačnosti
  • Jestliže další výstřel zabije další cíl, získá Ranger další bod krvelačnosti. V opačném případě o bod přichází
  • Maximálně lze získat 3 body krvalečnosti
  • Krvelačnost časem sama opadá
    • Po získání nového bodu krvelačnosti, bod zmizí po 10ti sekundách
    • Každý další bod zmizí už po 5ti sekundách.
  • Efekt:
    • Každý bod krvelačnosti zvedá šanci na kritik (hlavní abilita Rangera) o 1,654%.
      • Se 3mi body krvelačnosti může tedy ranger dosáhnout 100% šance na kritik
    • Každý bod krvelačnosti navyšuje poškození následujícího výstřelu Rangera do monstra.
      • Výchozí bonus za každý bod krvelačnosti je 5%
      • Počet bodů v abilitě navyšuje tento bonus.
        • 1 bod ability = 1% navýšeného poškození.
      • Příklady:
        • Ranger s 8mi body v abilitě, s 3 body krvelačnosti (3 předchozí výstřely pokaždé dorazily nějaké monstrum) bude mít následující 1 výstřel navýšen o 39% (3x (5% + 8%)) 
        • Ranger s 15ti body v abilitě, s 1 bodem krvelačnosti bude mít následující 1 výstřel navýšen o 20% (1x (5% + 15%))
        • Ranger s 20ti body v abilitě, s 3 body krvelačnosti bude mít následující 1 výstřel navýšen o 75% (3x (5% + 20%))
          • Toto je maximum, kterého lze dosáhnout

Úprava Shadow zbraní

  • Zbraním byly upravené bonusy
    • U zbraní s fyzickým poškozením
      • Nahrazena vlastnost bojové skilly za konkrétní skill potřebný pro konkrétní shadow zbraň (archery, fencing, crushing, atd.)
      • Bonus skillu na ovládání zbraně byl navýšen z 10% na 20%
      • Byl přidán bonus +10% Taktika
    • U shadow holí
      • Byl přidán bonus +10% EI
      • U hole pro mystika byl nahrazen bonus +10% Magery za +20% Wrestling (potřebný skill pro snížení missů mystik)
  • Byl opraven bug s nefunkčností omračování u shadow zbraní. Konkrétně Shadow mace od klérika.
  • Koeficient shadow zbraně pro omráčení, silence a buffsteal cíle je roven mithril zbrani.
  • Výpočet bonusu shadow zbraně byl sjednocen pro všechny zbraně
  • Bonus k poškození shadow zbraně získal variabilní složku
    • Hlavní část bonusu k poškození je náhodně generována při každém zásahu/kouzlu v rozsahu 75% až 100%
    • Druhá část, je vypočítávána z životnosti zbraně, který je v rozsahu 0% až 25%
    • Takže zbraň s plnou durabilitou má bonus k poškození mezi 100% až 125%. Naopak téměř zničená mezi 75% až 100%.
      • Obecně tedy bonus shadow zbraně je mezi 75% až 125%

Změna v přestupovém questu


Vaše přání byla částečně vyslyšena a přestupový quest prošel zásadní úpravou. Nyní už jeho součástí není ztráta levelů a z ní plynoucí milá povinnost navštívit znovu všechny mistry. Obstarání nových dokladů ovšem v této ekonomicky nejisté době značně podražilo a čím "profláklejší xicht", tím víc vás to bude stát. Ostatní části úkolu jako pomáhání slabším, vraždění nevinných a shánění pečených prasat zůstávají takřka beze změny. 🎄⚔🐷

🎁💰💰💰 Jelikož jsou informace volně dostupné, nebudeme trestat ty, kteří neumí číst ve scriptech: V závěrečné části úkolu zaplatíte za přestup milion zlaťáků plus deset tisíc za každý dosažený level postavy. S každým dalším opakováním bude Pašerák chtít také o jeden pytlík s magickým předmětem více, toto množství je však nově zastropováno na desíti kusech. 💰💰💰🎁

Doufáme, že tento krok alespoň trochu usnadní domlouvání výprav do náročnějších dungeonů a že zejména ti movitější z vás využijí této příležitosti k navazování nových přátelství v opačném realmu. 🏳


Velikonoční event 2023


Opět po roce do Středozemě zavítal Farmář Olda s prosbou o pomoc.

Jako každý rok je pozadu s dodávkou Velikonočních Vajíček pro Velikonočního Zajíčka. Pomozte mu a štědře se Vám odmění.

Vajička lze získat z PvM i z PvP a lze je směnit za zlaťaky, magický itemek nebo tajemnou mapu u Oldy.

Farmáře Oldu naleznete v hlavních městech Minas Tirith a Barad-dur.

Reaguje na klíčová slova např "Ahoj", "Dukaz", "Duvera", "Vymena", "Kurz", "Penize", "Item", "Mapa" a jim podobné.

V případě potřeby zjištění celkového počtu vajíček, které máte právě u sebe, můžete využít příkaz .spoctivejce

Farmář odchází 17.4.2022 ranním restartem, nezapomeňte tedy směnit vaše vajíčka včas.


Novinky a nové ability pro Rangera


Novinky

  • DŮLEŽITÉ: V rámci novinek níže a pro jejich správné fungování je potřeba stáhnout nové soubory, viz Ke Stažení
  • Proběhla oprava některých animací monster
  • Mezi grafiku byly přidány nové předměty (např. shrinklý ridgeback vypadá nově jako ridgeback, původně jako zostrich)
  • Elitní monstra již nejdou oslabit
  • Fix vzhledu některých guardů
  • Fix chyby, kdy meelee povolání přestalo útočit a musel znovu zaútočit na cíl 

 

Nová abilita Drtivá Střela

  • Příkaz: .crushingarrow
  • Povolání: Ranger
  • Funkčnost prozatím v PvM
  • Potřebná stamina: 50
  • Od 30. levelu lze vložit 20 bodů
  • Body v abilitě zvýšují účinnost a délku trvání efektu
  • Efekt:
    • Zasažené monstrum získá debuff na X vteřin, který sníží jeho fyzické rezisty (Sečné, sekery, kladiva, střelné/bodné)
    • Tedy všichni, kteří na toto monstrum útočí a využívají tyto typy útoku, profitují z tohoto debuffu
    • Platnost debuffu lze na monstru vidět animací terče
  • Velikost efektu je závislá od počtu bodů v abilitě a aktuálního UC rangera
    • Použití tedy s HxB je účinnější než s lukem
    • Itemky na Sílu / Taktiku zvyšují UC a tím pádem i efekt této ability
    • Obdobně zapitý lektvar / elixír na sílu a další boosty (klerik, šaman)
  • Negativně velikost efektu ovlivňuje síla monstra
    • Monstra mohou mít specifickou odolnost na tuto abilitu
    • Pokud nemají, vychází jejich odolnost z jejich zkušeností
    • Některá monstra mohou být zcela immuní
    • Po výstřelu je hráč informován o síle efektu
  • Doba efektu je závislá od počtu bodů v abilitě 
    • Výchozí doba efektu je 2 sekundy
    • Každý bod ability navyšuje dobu o 0,3 sekundy
    • Maximální doba trvání je tedy 8 sec
  • Prodleva na nové použití je 10 sekund

 

 Nová abilita Znalost Jezdítek

  • Povolání: Ranger
  • Funkčnost v PvM
  • Body v abilitě
    • Od 12. levelu 10 bodů
    • Od 50. levelu 20 bodů
  • Efekt:
    • Nově Ranger při ochočení jezdítka na spawnu získává postupnou jejich znalost, která ovlivňuje velikost bonusu z nich získané.
    • Znalost jezdítek následně navyšuje bonus jezdítek do útoku proti specifickým typům monster (Humanoidi, Nemrtví, Zvířata, Draci, Oči a Golemové)
    • Bonus lze navýšit až o 100% jejich základu
      • Tudíž u Čokolády až +22% proti Humanoidům, Nemrtvým a Drakům místo původních 11%
      • Obdobně u Crimsona až +50% proti Humanoidům, Nemrtvým a Drakům místo původních 25%
    • Abilita NEovlivňuje bonusy do blokací jako je Blokace zblízka u Zostricha
    • Abilita NEovlivňuje bonusy ke skillům jako je Hiding u Black Mustanga
  • Výpočet výsledné Znalosti jezdítek:
    • Výsledná Znalost jezdítek je nejnižší hodnota ze 4 vstupních hodnot
      • Skill Animal Lore
      • Skill Animal Taming
      • Abilita Znalost jezdítek (1 bod = 5%)
      • Součet znalostí jednotlivých jezdítek
    • Modelový příklad 1:
      • Ranger s 100% Animal Lore, 100% Animal Taming, 18 bodů v abilitě (90%), Součet znalostí jezdítek 97%
      • Znalost jezdítek je 90% (nejnižší hodnota určená počtem bodů v abilitě)
      • Bonus z Čokolády místo 11% je 20% 
      • Bonus z Crimsona místo 25% je 47%
    • Modelový příklad 2:
      • Ranger s 90% Animal Lore, 72,4% Animal Taming, 20 bodů v abilitě (100%), Součet znalostí jezdítek 42%
      • Znalost jezdítek je 42% (nejnižší hodnota určená součtem znalostí jednotlivých jezdítek)
      • Bonus z Čokolády místo 11% je 15%
      • Bonus z Crimsona místo 25% je 35%
  • Vaší aktuální hodnotu Znalosti jezdítek lze vidět v menu .boosty
  • Také v menu .boosty rangerové uvidí nové tlačítko Znalost jezdítek, kde lze vidět Váš aktuální stav u jednotlivých jezdítek
  • V případě navýšení Znalosti jezdítek, se bonus aplikuje po opětovném nasednutí na jezdítko
  • Obrázek gumpu

 


Posun času serveru


V pondělí 19.12. v dopoledních hodinách proběhne posun herního času serveru. Tato oprava zabrání přetékání herního času posunem všech hodnot zpět (jde o tvrdé omezení našeho sphereServeru).

K opravě bude nezbytné shodit herní server a protáhnout poslední save nástrojem na opravu. Po dobu těchto úprav proto nebude server v provozu. Očekáváme výpadek menší než 1 hodinu, pokud nenastanou nečekané komplikace.


Vánoce 2022


I do Středozemě zavítaly vánoce.

 

Ve světě se budou objevovat věci a monstra s vánoční tématikou.

 

Z monster nyní padají vánoční baňky.

  • Počet dropnutých baněk je závislý na obtížnosti monstra.
  • Na drop se vztahuje dungeon bonus +20%, stejně jako na zlato či itemky.
  • Výskyt vánočních ozdob přilákal i Vášnivého sběratele, který vám je v určitém poměru vymění za cennosti.
  • Naleznete ho v hlavních měste Barad-dur a Minas Tirith
  • Nejlepší sběratele odmění požehnáním, které vám po dobu eventu navýší zisk veškerých zkušeností až do výše +20%.
  • Počet sesbíraných baněk si můžete nechat zobrazit příkazem .spoctibanky

 Během období Eventu je vyhlášen mír mezi realmy a je tedy povolená i spolupráce a společné absolvování dungeonů.

Event končí ranním restartem 2.1.2023 (cca v 4:00 ráno) nezapomeňte si všechny nasbírané vánoční baňky vyměnit za oděmy.


Velikonoční event 2022


Opět po roce do Středozemě zavítal Farmář Olda s prosbou o pomoc.

Jako každý rok je pozadu s dodávkou Velikonočních Vajíček pro Velikonočního Zajíčka.

Vajička lze získat z PvM i z PvP a lze je směnit za zlaťaky, magický itemek nebo tajemnou mapu u Oldy.

Farmáře Oldu naleznete v hlavních městech Minas Tirith a Barad-dur.

Reaguje na klíčová slova např "Ahoj", "Dukaz", "Duvera", "Vymena", "Kurz", "Penize", "Item", "Mapa" a jim podobné.

Farmář odchází 25.4.2022 ranním restartem, nezapomeňte tedy směnit vaše vajíčka včas.


Vánoční zákaz PVP


Na období od 24.12.2021 00:01 - 1.1.2022 23:59 se vyhlašuje zákaz jakéhokoliv pvp a to včetně vyhlašování dobývání.

Zároveň bude tolerována jakákoliv spolupráce mezi Gondorem a Mordorem. Pro tyto účely vám založím mapu s heslem: vanoce2021. Bude aktivní od rána 24.12.



Stránka 1 z 24
Top