Novinky

Velikonoční Event


Opět po roce do Středozemě zavítal Farmář Olda s prosbou o pomoc.

Jako každý rok je pozadu s dodávkou Velikonočních Vajíček pro Velikonočního Zajíčka.

Vajička lze získat z PvM i z PvP a lze je směnit za gp, magický itemek nebo tajemnou mapu u Oldy.

Farmáře Oldu naleznete v hlavních městech Minas Tirith a Barad-dur.

Reaguje na klíčová slova např "Ahoj", "Dukaz", "Duvera", "Vymena", "Kurz", "Penize", "Item", "Mapa" a jim podobné.

Farmář odchází 29.4.2019 ranním restartem, nezapomeňte tedy směnit vaše vajíčka včas.


Změna barvy jména Summonů a Petů


Nyní lze snadno rozeznat Summony a Pety od ostatních monster/NPC a zároveň rozpoznáte, zda se jedná o spřáteleného summona/peta a nebo o agresivního.

  • Petům a Summonům se změnila barva jména podle vztahu k němu.
  • Majitel a hráč, který má frienda vidí summona/peta lehce zelenou barvou.
  • Pokud je summon/pet neutralní karmy (není agresivní a samovolně na nikoho neutočí) je šedý jak byl doposud.
  • Pokud se jedná o Agresivního Summona/Peta od kterého nemá hráč frienda, tak jej místo standardní červené barvy (jakou mají monstra a mordoři) jej vidíte lehce oranžovou. Aby se snadno rozeznaly od monster.
  • Barva se mění automaticky, takže ihned po tom, co hráč dostane frienda od summona/peta, tak mu zezelená.
  • Naopak, když o něj přijde například pomocí příkazu Release, tak zčervená/zešedne podle jeho agresivity.
  • Příklad barev viz Obrázek

Shrnutí drobných novinek


  • Energy vortexovi a blade spiritovi bylo zakázáno dávat vzdálenou damage.
  • Opraveno přiřazování obtížnosti dungeonu do weekly questu.
  • Pack mustové dávají bonus.
  • Satani a Lich Lordové by měli být o trošku přátelštější a jejich chování by mělo odpovídat chování Great Vampire.

Drobné novinky


  • V quest menu (příkaz .questy) se zobrazuje počet průchodů Labyritu zlatého goblina a šance na item bez bonusu.
  • Pro mágy přidáno class info.
  • Oprava zvýraznění dokončených questů: Borek zemedelec, Kniha inscripce a Prekupnik.

Výsledky pvp ligy - 12. sezóny


Zde jsou výsledky 12. sezóny pvp ligy

Odměny naleznete ve svých bankách v zeleno-modrých váčcích ( jedná se o ty větší - backpacky, jsou pojmenované "Odmena za pvp ligu" )

Novinkou je drobný bonus ve formě xp boosterů ;)

 

1. Wix 292
2. Scythe the Maak 254
3. Niuwirth 236
4. Tarra 226
5. Pyat Pree 224
6. Fear 200
7. Lorraine 186
8. Mapispo 161
9. Raul Fuego 136
10. Spyke 133
11. Yuwellia 133
12. Douwe 121
13. Chalmers 119
14. Badass 108
15. Bramblerose Bolg 98
16. Cervantes 93
17. Darkness 86
18. Bui 82
19. Dharon 80
20. Eliza Graves 80

Shrnutí drobných oprav


  • Opraveno class info pro mystika.
  • Opraveno zavírání oken s popisem abilit.
  • Odlišení dokončených questů v quest menu.
  • Tlačítko "Vybrat" vyjme ze svitkovače i Mana Shield.
  • Opraveno vícenásobné naloďování u převozníka v Lorienu.
  • Oprava několika neviditelných chyb (doufám v alespoň malinkatý pozitivní vliv na stabilitu Sphere).

Všechny podivnosti prosím hlašte, nejlépe rovnou na Gitlab.


Map update


Dnes proběhl update mapy, několik změn je i na povrchu, stáhněte si nové muly prostřednictvím updateru!

Výrazné změny v mapě ovlivňující hru:

  • Kompletně předěláno město Království lesních elfů
  • Kompletně předělána Rhunská poušť
  • Kompletně předěláno Ered Mithrin (zvadlé vřešovistě) - opraveny velké rokliny, kde se dalo zapadnout.

Další výrazné estetické změny, např. skály, vody, okraje, špičky, přílíš zvlněný povrch kde se dalo zapadnout, černé/hnědé fleky - celkově cíl zkrášlit dané oblasti a funkčně proti zapadávání a viditelnosti, v oblastech :

  • Průsmyk Caradhras u obroviště
  • Široké okolí města Barad-dur
  • Široké okolí města Nurn
  • Okolí města Lorien.

Kouzlo Poison


Kouzlo Poison prošlo razantní úpravou.

Hlavní změnou prošel vzorec na výpočet dmg z poisnu jak pro PvM, tak pro PvP.

Kouzlem Poison dispunuje Nekromant a Šaman.

Velikost poškození je závislé na:

  1. Sile mysli, takže itemky na intu, EI, material hole mají i vliv na Poison
  2. Skill Magery, takže i itemky na Magery mají vliv
  3. Skill Poisoing, který právě nejvíce udává velikost poškození.

Jelikož má nekromant maximalní hodnotu Poisoingu na 75%, bude mít vždy Nekromant silnejší poison než Šaman s 50% skillem Poisoing.

Jed z tohoto kouzla se chová stejně jako jed aplikovaný ze zbraně/šipek. Takže první škytnutí je nejsilnější a pak se postupně ztrácí až do nuly.


Spižírna


Do hry přidána možnost vyrábět spižírnu. Je to skříň určená pro skladování veškérého jídla, které se vyskytuje v lootu. Pro její výrobu potřebujete 20 oak logů, 10 teak logů, 30 hřebíků a minimálně 75% Carpentry.

Hlaste prosím všechno jídlo, které vylootujete z monstra a nelze jej vložit do spižírny.


Changelog změn posledního týdne


Odměna za účast v Dobývání

  • Pro získání odměny (Bonus +25% Zkušeností) je nyní třeba získat alespoň jeden Frag (Assist/Kill)
  • Vyšší odměnu, která byla doposud udělována pouze pro vítěžný realm, lze nově získat také za vyšší počet fragů.

Pro získaní minimalní odměny (+25% na 1h) je třeba získat 3 body. Pro vyšší (+25% na 2h) 7 bodů.

Body lze získat následovně:

  1. Účast v dobývání (Poklikaní na Palantir / 1.Frag) - 1 bod
  2. Vítězství v dobývání - 1 bod
  3. Assist (zisk zkušeností z hráče opačného realmu) - 2 body
  4. Kill (doražení hráče opačného realmu) - 3 body

Další změny

  • Opraveno vyhodnocení šance na úspěšné woodoo.
  • Opravena nová chyba, kdy nebylo možno hráče oživit, pokud byl offline.
  • Abilita NPC vyhození zbraně z ruky je nyní neúčinná, pokud se hráč vyhne úderu nebo jej blokuje/odrazí.
  • Úspěšné magické blokace a uhnutí úderu jsou nyní doprovázeny in-game zvukovými a vizuálními efekty pro snazší identifikaci.
  • Opravena skupina chyb nalezených v logu sphere.
  • Opravena chyba plošných abilit, které byly omezeny hranicemi sektorů. Nyní by se již nemělo stávat, že např. round attack nezasáhne monstrum stojící vedle vás v případech, kdy stojíte na hranici herních sektorů (vnitřní rozdělení herní mapy na čtverce 64x64 polí). Oprava se týká abilit: split shot, war cry, round attack (war), strike (thief), taunt, honor (general), fear (nazgul) a skill detect hidden.
  • Opravena chyba toulce, měšce a pokladničky tak, aby z nich nebylo možné vybírat předměty na dálku.
  • Byla přídána funkce .gatehome. Tato funkce zakouzlí gate na newbie runu ve vašem batohu, podobně jako .recallhome.


Stránka 1 z 19
Top