Příběh:
Zrození Guildy Eaters in Dungeon
Na sever od Haradu, v nebezpečných skalách a temných chodbách dungeonu zvaného Drapačák, se Ichimaru, skurut-hai nekromant, rozhodl uskutečnit svůj sen. Chtěl nejen přežít, ale také najít způsob, jak využít síly nepřátel přímo z jejich masa. Se svými třemi společníky – prohnaným lidským zlodějem Rikimarem, mystickým nekromantem Meldonem a udatným válečníkem Jaworem – se vydal do Drapačáku s jasným cílem: ochutnat vše, co tato tajemná místa skrývají.
První Hostina – Dušené Drapačí Maso
Když družina porazila svou první smečku drapačích monster, přišel čas na kulinářský experiment. Ichimaru se skláněl nad jejich kořistí – drapačem, podivným tvorem s ostnatým kožichem, která voněla po síře a zemině. Přesto věděl, že uvnitř se skrývá poklad. Rikimaru očistil drapačí kusy, ostré jako dýky, zatímco Meldon připravil kotlík, do kterého nalil vodu z nedalekého podzemního jezírka. Přidal několik zelených, jiskřivých bylin, které natrhal po cestě. Tyto byliny byly ostré a svěží, jejich vůně připomínala čerstvý česnek a rozmarýn. Drapačí maso nasekali na menší kousky, aby se lépe vařilo, a vhodili jej do kotlíku. Jak se maso vařilo, jeho vůně se začala měnit – nejprve se nesl odér podobný pálenému dřevu, ale s přídavkem bylin začalo drapačí maso vonět po pečených kaštanech s lehkou příměsí kouře. Po chvíli Rikimaru s váhavým úsměvem ochutnal první sousto a překvapeně povytáhl obočí. „Chutná to jako směs jehněčího a kořeněného sýra!“ zvolal. Každý si vzal trochu do misky, a jak pokrm jedli, pocítili, jak jim ztuhly svaly a tělo se naplnilo zvláštní silou. Dušené drapačí maso nebylo jen lahodné, ale posílilo jejich odolnost vůči jedům Drapačáku.